دوست دارم

شــــكـــســــت عشقي

˙·٠•●♥ ME & MY REAL LOVE ♥●•٠·˙ DOOSET DARAM YEGANE ESHGHAM

دوست دارم

 

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌

 

 

 

         دوستت‌دارم‌

 

 

 


 

 

 





نویسنده : سـعـیـد

ســــــــلام . یه سلام به وســــــــــعت غمی که الان تو دلمه..!!

 

خیلــــی احساس تنهایی  میکنم! !

 

 فکرم به هیچ جایی نمیرسه.. به هرچی فکر میکنم آخرش بن بسته...

 

همه چیزو فرامووش کردم!

 

 بی احساس شدم اصلآ دست خودم نیست!!!!

 

یه غم خیلی بزرگ ته دلمه.. که چرا؟؟؟؟؟!

 

چرا اونی که فکرشو میکردم نشد!!!!!

 

وااای خدایا چجوری میتونم  اون حرفایی که تو دلمه به زبون بیارم؟

 

چجوری میشه اوون همه احســـاس رو تو چندتا خط خلاصه کرد؟؟؟

 

نمی دونم فقط می خوام این علامت سوال از تو ذهنم پاک بشه!

 

خدایا یعنی هنوز دوستم داری؟؟؟  

 

 من که تا جای توانم سعی کردم هر کاری میکنم به رضای تو باشه!!!

 

خدایا آخه چرا داری با احساسم. فکرم  . دلــــم .بازی میکنی؟؟؟؟

 

آخه هیچ حسی دست خودم نیست .همرو خودت داری تغییر میدی..!

 

این امتحانته؟؟؟؟؟

 

خدایا نمیخوام امتحانم کنی..همین الان بهت میگم توو امتحانت ردم!!

 

 فقط بیشتر از این ادامه نده....

 

خدایا من تا الان فقط به حرف دلم گوش میدادم!

 

البته دلم و عقلم اختلاف زیادی با هم نداشتن..

 

اما حالا فقط به حرف عقلم گوش میدم....

نمیخوام اینجوری باشه....!

 

خدایا دلـــــم جوابم کرده..ساز مخالف میزنه!

 

شاید چیزی ازش باقی نمونده که همش داره جوابم میکنه...

 

اما تا کی؟؟

 

چرا؟؟؟؟

 

ختم کلام:خدایا اگه صدامو میشنوی کمکم کن



نظرات شما عزیزان:

شاهزاده سیاه
ساعت19:57---23 اسفند 1390
کمکت میکنه.اینقدر نامردی باخدا رفتار نکن.اینقدر بد حرف نزن.خدا خیلی دوستت داره.نمیذاره ناراحت بشی.اگه ناراحتی حتما یه دلیل بزرگ داشته.فکر میکنی میتونی دلیل کاراشو بفهمی.فکر نکن.اینطوری بیشتر اذیت میشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 4 / 12برچسب:شکست عشقی, ] [ 5 PM ] [ ♥●•٠·اصغرحاجي پور ♥●•٠· ] [ ]